Tretí diel: Voľno a dlhá cesta na tréning

04.12.2012 07:20

V utorok, napriek tomu, že máme voľný deň, sme vstávali skoro, už o ôsmej. Po raňajkách na nás čakala prehliadka historického centra mesta

Bern. Nešli sme však všetci, Peter Klapita zostal v hlavnom stane a trávil čas regeneráciou. Po krátkej prehliadke pamätihodností sme mali v peknom, no mrazivom počasí osobné voľno na prechádzku a nákupy. Nasledovala návšteva zápasu Estónsko – Singapur, našich nasledujúcich súperov. Zápas bol jednoznačný, skončil 13:2. Počas prestávky som spolu s Rezom a Vašom Komačkom absolvovali rozhovor do STV. Nič neuniklo tímovému pokladníkovi Martinovi „Veverovi“ Petrócimu, ktorý nás okamžite skásol podľa platného pokutovníka. Zatiaľ to vyzerá tak, že spolu s Jurim Matejkom budeme najväčší sponzori slovenskej kasičky.

Po obede ma zobral do parády masér Oggy. Napravil mi mierne vyosený chrbát, preblafol lýtka a spravil zo mňa nového človeka. O 18 sme mali mať tréning v tréningovej hale. No uviazli sme v obrovskej zápche. Mne to však nejako ušlo, keďže som si hodil v autobuse menšieho šlofíka a zobudil som sa niečo po siedmej. Do haly sme dorazili až niečo pred ôsmou hodinou večer. Trénovali sme však v obrovskej zime, keď nechýbalo veľa a z hokejok by trčali cencúle. Tréning trval iba zhruba hodinku a celý tím bol na ňom v miernej nepohode. Cestou naspäť už v autobuse opäť vládla dobrá nálada. Snáď nás to pred zajtrajškom zomkne, čaká nás totiž deň D a zápas proti Estónsku. Snáď sa aj zranený Pešek hecne a nastúpi. Dnes večer sa už žiadny film nekoná, čo najlepšie sa treba vyspať. Dovidenia, dopočutia, kupujte televízory, aj tak nás vysielajú len cez internet...

Vyhľadávanie