Tomáš Beňo: Mrzí ma, že takto dopadol jeden z top tímov na Slovensku

03.08.2013 15:10

Ako dopadne jeden z prvých klubov na Slovensku? Už dlhšie to s klubom ŠK Dragons Ružinov Bratislava nevyzeralo práve najlepšie. No práve sezóna 2012/2013 bola kľúčová."Raz to muselo prísť. Posledná sezóna bola najhoršia v histórii keďže sme vždy doteraz hrali aspoň semifinále. Tento rok piate miesto," povedal hráč Dragonsu Tomáš Beňo.

Mužský A tím bol bez trénera a ani po finančnej stránke to nebolo ružové."Chyba sa stala v tom, že sme nemali financie a ani vedenie a trénera. Mne sa to samému už robiť nechce, keď na to väčšina kašle."

Väčšina hráčov odchádza do konkurenčného Hurikánu. Budúcnosť klubu je tak otázna. V prípade, že A tím prežije, bude zrejme klub stavať na mladých hráčoch."Odchádzam ja aj viacerí hráči. Nemáme na to káder a ani peniaze." Odchod to ale nebude jednoduchý."Neskutočne ma mrzí, že takto dopadol jeden z top tímov na Slovensku. Ťažko sa mi odchádza po ôsmich rokoch, keďže to bol môj prvý a jediný tím za ktorý som hral," smutne konštatuje Tomáš Beňo.

Na situáciu v klube sme sa chceli opýtať aj samotného prezidenta Dragonsu. Ako už býva zvykom pán Granec na e-mail neodpovedal. Každopádne už čoskoro uvidíme, ako dopadne situácia okolo tradičného florbalového klubu.

Tomáš Beňo ešte v drese Drakov

Foto: Ján Csillag

Vyhľadávanie