Stanislav Huňady: Chcel som spropagovať florbal na Slovensku a v Česku

23.10.2012 16:20

Pred pár rokmi sme v talentovej súťaži videli florbal po prvýkrát vďaka talentovanému Lacovi Gálovi. V tretej sérií Česko Slovensko má talent prišiel svoje florbalové umenie predviesť ďalší Slovák - Stanislav Huňady.

Talentovaný sedemnásťročný mladík pochádza z mesta Lipany. Najprv hrával hokejbal a po štyroch rokoch prešiel na florbal."Myslím, že to bola správna voľba. Prešiel som naň, pretože som vedel, že je to veľmi rýchlo rozrastajúci sa šport na Slovensku a je to krásny šport. Teraz som hráčom klubu Fbo Lipany 09. 09 preto, lebo vtedy vznikol tento klub a ja som začal aj vtedy hrávať, čiže hrám už necelé 3 roky. Predtým som bol u extraligových sabinovských predátorov. Zatiaľ som spokojný tam kde som. Freestyle robím asi niečo okolo 2 rokov." Do súťaže ho prihlásil pán učiteľ ZŠ Hviezdoslavova 1 Marek Adamečko, ktorý je mu veľkou oporou."Strašne mi s tým pomohol Marek Adamečko. Je ako môj druhý otec."

Cítil si po tvojom vystúpení v ČS má talent väčší záujem o florbal z tvojho okolia?"Nebudem klamať. Áno, pocítil som to. Hlavne na mládeži. Do talentu som šiel s jediným cieľom - spropagovať florbal na Slovensku a aj v Čechách. Myslím, že sa to podarilo a ja som spokojný."

Samozrejme, chcel by sa dostať čo najďalej a zabojovať o nemalú finančnú výhru."To je jasné, veď komu by sa nezišlo 100 000€!? Tešili sme sa na veľký tresk, ale dosť ma tam zarazili niektoré veci. Ako keď prvý "deň" sedíte v čakárni 25 hodín a nič sa neudeje tak je to trošku moc, a na ďalší deň niečo podobné. Nakoniec som vystupoval o pol noci pri 8 stupňoch vonku na pódiu pred porotou. S vystúpením som nebol spokojný, ale veď to uvidíte. Či som postúpil, alebo nie, tak to si nechám ešte pre seba kvôli autorským právam (úsmev). Snažil som sa predviesť dobré číslo aj poslepiačky, ale bolo to ťažké," dodáva Stano.

Video:

Foto: sfll.webnode.sk

Vyhľadávanie