Slovenská emigrácia k západným susedom

05.06.2013 16:05

Už dlhší čas sa hovorí o tom, že viacerí slovenskí hráči by mali posilniť české extraligové tímy. My sme sa spýtali samotných hráčov, či sa tieto informácie zakladajú na pravde.

Ladislav Gál do 1.SC WOOW Vítkovice?

O odchode do zahraničia sa hovorilo pri tomto mene už niekoľkokrát. V minulosti o neho mali záujem aj švajčiarske kluby, no on ostal verný svojmu klubu - ATU Košice. Pôsobenie v zahraničí ho láka, zatiaľ uvažoval o dvoch krajinách."Láka ma odchod, no zatiaľ som premýšľal o Švajčiarsku a Česku."

V posledných dňoch sa spomína jeho meno v súvislosti s klubom 1.SC WOOW Vítkovice. Sám Laci potvrdil, že s týmto klubom komunikuje."Som s Vítkovicami v kontakte, ale zatiaľ je všetko otvorené."

Uvidíme, kde bude nakoniec šikovný mladík pôsobiť v budúcej sezóne. Pre ATU Košice by to bola ďalšia citeľná strata po tom, čo klub v minulosti opustili Řezanina, Turek, či Rajnec.

Václav Komačka do FBC Ostrava?

Asi každého hráča láka možnosť zahrať si v zahraničí, inak na tom nie je ani Vašo."Pre takmer každého hráča je možnosť pôsobenia v zahraničí zaujímavá, hlavne keď ide o kvalitnejšiu súťaž. Taktiež v mojom prípade sú pocity o zahraničnom angažmán pozitívne."

Obranca Hurikánu potvrdil, že má na stole ponuku na pôsobenie v FBC Ostrava."Dostal som ponuku, aby som v nasledujúcej sezóne pôsobil v spomínanom klube. Momentálne je to v štádiu riešenia, uvidíme ako to dopadne," vyjadril sa Vašo.

VŠK FTVŠ Hurikán Bratislava by v prípade odchodu Komačku prišiel o skúsený pilier zadných radov, ktorý nebude ľahké nahradiť.

Bratia Helešovci do Panthers Otrokovice?

Bratská dvojica z majstrovského Trenčína by si tiež rada vyskúšala pôsobenie za hranicami. Láka ich Česko, ale aj Švajčiarsko."Určite ma láka odísť niekam do zahraničia, okúsiť kvalitnú ligu. Keby som si mal vybrať bolo by to určite Švajčiarsko. Je ta určite veľmi kvalitná liga a aj krásna krajina. Ale reálne to určite nie je," povedal Peter Heleš.

Aj o bratskej dvojici z Trenčína sa hovorilo v súvislosti s odchodom do susedného Česka. Pavol Heleš nám vysvetlil, ako vyzerá aktuálna situácia."Minulý rok prebehlo nejaké jednanie medzi vedením Otrokovíc a Trenčína. Zatiaľ som nebol informovaný v akom stave sa to nachádza. Bolo mi povedané, že ďalší postup sa bude riešiť pred sezónou 2013/2014. Bohužiaľ momentálne tomu moc pozornosti nevenujem z dôvodu, že ma 25.06.2013 čaká operácia kolena a neviem ako dlho mi bude trvať zotavenie a návrat na ihrisko." Peter Heleš sa vyjadril v podobnom duchu."Som hráč 1.FBC Trenčín a ostáva to tak," skonštatoval.

V tomto prípade to vyzerá tak, že bratia Helešovci zostanú v Trenčíne. Všetko je ale otvorené, a tak uvidíme ako sa situácia vyrieši.  

Vyhľadávanie