Juraj Kováč: Či nastúpim aj za A tím, musia rozhodnúť tréneri

26.07.2013 14:50

Prestupové vody rozvírilo ďalšie meno. Odchovanec košického Florka Juraj Kováč smeruje do českého tímu FBC Ostrava."Pre Ostravu som sa rozhodol hlavne kvôli škole a taktiež som stále chcel okúsiť český florbal. Rozhodoval som sa teda medzi Ostravou a pražskými Vinohradmi, ale extraliga juniorov a taktiež mužov ma presvedčila," odôvodnil nám svoju voľbu slovenský juniorský reprezentant.

V Ostrave pôsobí aj ďalší slovenský reprezentant Filip Žák ktorý Jurajovi pomohol."Bol a aj som v kontakte s Filipom, rozprával som sa sním o tom a tiež mi pomáhal pri rozhodovaní a objasnil zopár nejasností." Mladý útočník sa teší aj z prítomnosti viacerých Slovákov v českom klube."To, že sem-tam budem počuť aj slovenčinu mi bude robiť radosť, takže áno teším sa."

Primárne bude Juraj pôsobiť v juniorke, no dobrými výkonmi si môže vypýtať aj miesto v A tíme."Motivácia to určite je, veľmi rád by som okúsil jednu z najlepších líg sveta. Posnažím sa, aby moje výkony v juniorskom tíme boli čo najlepšie a o tom, či nastúpim aj za A tím, musia rozhodnúť tréneri."

Foto: IFF

Vyhľadávanie