Jana Kapinová: Mrzí ma, že klub s niekoľkými titulmi takto dopadol

23.08.2012 15:08

Po tom čo zanikol ženský extraligový tím FBC Dragons Ružinov Bratislava, hráčky si museli hľadať nové kluby. Urobila tak aj Jana Kapinová, ktorá zakotvila v českom tíme ELITE Praha. V novom pôsobisku sa nestihla ani poriadne aklimatizovať a už jej na krku visela zlatá mediala z medzinárodného turnaja Czech Open 2012."Neopísateľný pocit bol už len ten, že sme v semifinále porazili Herbadent "B", kedy sme dokázali otočiť skóre z 0:3 na 4:3, vtedy mi došlo, že sme vo finále Czech Open a medaila je istá. Nikdy som si ale len nepomyslela, že taký úspech v živote zažijem. Jediná škoda, že sme si to veľké finále nezahrali proti nejakému tímu zo Švédska alebo Švajčiarska, vtedy by to finále bolo pre mňa do bodky splneným snom (týmto nechcem uraziť ani podceniť Brno Židenice). S babami z ELITE sa mi hralo celý turnaj fantasticky a dúfam, že sa nám bude dariť aj naďalej, hlavne v extralige. PS: Ďakujem trénerom, že ma dali do prvej formácie a organizátori mohli vyhlásiť moje meno v "Line Up"...Dík Míra a Standa," dodala s úsmevom Janka.

Sezóna sa ešte ani nezačala a pražský klub už zaznamenal takýto veľký úspech. Nehrozí v tíme strata motivácie?"Myslím, že práve zlatá medaila bude veľkou motiváciou do novej sezóny, pretože sme dokázali sebe aj trénerom, že ani Švédky nie sú pre nás prekážkou. Keď budeme poctivo absolvovať tréningy a budeme hrať naplno, kolektívne a srdiečkom, úspech sa určite dostaví."

Aj keď naša vždy usmiata reprezentantka absolvovala v novom pôsobisku len niekoľko tréningov, v tíme sa cíti skvele."Nakoľko som s babami ešte moc nebola na tréningoch, absolvovala som s tímom sústredenie a pár turnajov, tak sa cítim skvele. Na všetkých vidno, že hrajú florbal s radosťou, sú veľmi milé a hlavne vtipné takže atmosféra je vždy pohodová. Uvidíme ako to bude v sezóne, kedy budú určite aj horšie obdobia, ale verím, že viac bude tých pozitívnych momentov. Síce som dostala novú prezývku "Slovensko", ale nevadí, páči sa mi. A tiež do Prahy prišla hráčka z Ruska Maria Zimina, takže jej hovoríme "Rusko"...takže veľká vďaka Háni Polákovej za nádherné prezývky." Napriek tomu, že Janka je v metropole Česka len krátko, stihla si už všimnúť niekoľko rozdielov."Českú extraligu som si ešte nezahrala, ale čo sledujem, tak hra je rýchlejšia, tvrdšia a dosť rozhodujúca je individuálna technika hráčiek. Takže musím na sebe silno pracovať, aby som sa udržala v prvých dvoch formáciách."

Janka si po zániku Dragonsu našla nový klub celkom rýchlo, no to ako to s jej bývalým klubom dopadlo ju mrzí."Mrzí ma, že klub s niekoľkými titulmi takto dopadol, ale radšej poviem "No Comment"...tým nechcem uraziť ani trénera ani hráčky, ktoré mi moc chýbajú a mám ich rada, ale pre mňa to bolo asi na niečo dobré a to tak, že mi florbal začal natoľko chýbať, že som sa rozhodla odcestovať do Prahy. Trošku mi toto rozhodnutie skomplikovalo situáciu so školou, ale dúfam, že úspešne doštudujem možno aj v Prahe."

Foto: Facebook

Vyhľadávanie