Diel piaty - To bylo o fous

06.12.2010 22:01

To bylo o fous
Musím přiznat, že dneska se mi do toho blogování ale vůbec ale vůbec nechce...Dokonce jsem se snažil ukecat Gauče, ať to vezme za mně, ale je z toho dnešního zápasu ňákej melancholickej. Myslím, že zahrál docela dobře, ale asi na sebe má vyšší nároky.

Půlka týmu se válí a půlka hraje poker. Čeká nás ještě pozdní sauna. Uvidíme, kdo se do ní všechno vypraví. Na jednu stranu je spokojenost, že nejdem na Švédy, ale nějaké velké nadšení rozhodně cítit není. Nejlíp to asi vystihnul Aljoša Zálesný, kterej svolával poker, aby si dneska zařídil ten správnej vítěznej pocit. Dokonce i sliboval, že všem vrátí vyhrané peníze, když s ním půjdou hrát...Inu sebevědomí mu nechybí ani mimo hřiště:)).

Aspoň, že ta večeře byla dneska mňamka...krásně propečený kuřátko s kaší – po přesycení těstovinama dost vítaná změna. Zbyly po nás obrovský hromady kostí:)). Někdo, už nevím kdo, to vtipně pojmenoval, že kolem našeho stolu asi proběhlo celé kuřecí hejno...Inu Štěpán Slaný i Fojtis jsou asi pěkní jedlíci a Gauč a já jsme jim zdatně sekundovali.

Sestavme si žebříček největších kamenů, které podle prvních průzkumů dnes tónem závěrečné sirény v Hartwall aréně spadly ze srdce...
No.1 Ondra Zamazal (redaktor a zástupce ČT, pro kterou by to asi byla velká rána, kdybysme nepostoupili do semifinále)
No.2 Trenér Trnavský (myslím, že by si svou premiérový šampionát v roli trenéra představoval trochu jinak)
No.3 Filip Šuman (prezident České florbalové unie, který by si asi hodně nepřál, abysme opustili světovou Top 4)

K zápasu samotnýmu vyšlo na serverech už spoustu článků, tak nebudu otravovat opakováním. Očekával jsem těžkej zápas, ale spíš jsem myslel, že bude vývoj opačný, tzn. že půjdou namotivovaní Norové do vedení, my začátek zaspíme a budeme dotahovat. Taky k tomu chybělo dost málo. Už v první minutě v přesilovce na mě střilel z pointu Straete, bylo to blbě vidět a trefil jsem to na poslední chvíli. Jak letěla ruka seshora, srazil jsem střelu do země a míček se odrazil pár centimetrů před břevnem a usadil se pohodlně na horní síťce...Nepamatuju si, že bych někdy něco podobnýho zažil a už vůbec ne, když o něco šlo. V první třetině jsme měli trochu štěstí – šance jsme proměnili, Norové naopak ne. V druhý jsme měli dát pár gólů, ale nějak nám to nešlo a zbytečně jsme uspěchali závěr a dvakrát propadli a výsledkem byl klasickej šatnář. Třetí třetina vypadala ze začátku celkem v pohodě, čekali jsme, že Norové odpadnou, ale oni se celkem drželi. Když pak začali dotahovat, projevila se plně jejich býčí nátura a zkušenosti. Dřeli, dřeli, bojovali, hráli na náhodu,nastřelovali míčky do brankoviště, ale nic jinýho jim nezbývalo. Zaslouženě vyrovnali – my jsme nehráli ani chytře ani aktivně, ani jsme neukázali tu kondiční převahu a můžem děkovat všem florbalovým svatým, že jsme to dotáhli k remíze.

Zítra nás čeká volnej den...zrušenej byl i ranní výklus o osmé - má to velmi pozitivní vývoj:)) dneska byla už jenom procházka a zítra z postele rovnou na snídani. Pak nás čeká návštěva delegace sedmé velmoci. Prý mám být kolem 11 na online rozhovoru, akorát nevím kde přesně. Odpoledne bude buď shopping nebo koukání na soupeře. Dám vědět... No nic, letím do sauny, tak se mějte a dobrou noc.

TK #69

 


Vyhľadávanie