Rasťo Mazák: Je to veľká šanca zlepšiť sa a posunúť sa ďalej

31.07.2013 14:40

S prestupmi do susedného Česka akoby sa roztrhlo vrece. Stále pribúdajú hráči, ktorí v budúcej sezóne nebudú posôbiť na Slovensku. Ďalším je brankár Rasťo Mazák, ktorý si to namieril do Bohemians Praha."Začalo to tým, že som sa rozprával s trénerom juniorskej reprezentácie Koutným o kluboch v Prahe a on mi odporučil Bohemians. A tak som sa začal informovať a zistil, že je to tím s prevažne mladými hráčmi, niečo ako ATU na Slovensku, čo ma veľmi potešilo. Iné možnosti som neriešil keďže táto mi vyhovuje." Z ATU-čka odišli v poslednom čase viaceré opory tímu. Neobáva sa Rasťo o budúcnosť klubu?"ATU stále budovalo tím na mladých hráčoch a tak si myslím, že to nie je až taký problém. Niektorí odchádzame, ale práve to je šanca pre mladých hráčov aby ukázali čo je v nich. Samozrejme nerád odchádzam a budem mi to chýbať, lebo sme boli super kolektív a nikdy som nemal s nikým problém."

Juniorského reprezentanta zlákala najmä jedna z najkvalitnejších líg sveta, no nedávno sa k tomu pridal ďalší bonus. S tímom totiž podpísal zmluvu najlepší brankár sveta za rok 2011 David Rytych."Táto informácia ma veľmi potešila. David Rytych je jeden z najlepších brankárov a tak viem, že sa môžem veľa naučiť. To, že budem v jednom tíme s takýmto brankárom sa mi ani nesnívalo. Viem, že je to veľká šanca zlepšiť sa, nadobudnúť skúsenosti a posunúť sa o niečo ďalej."

S tímom zatiaľ nestihol absolvovať ani jeden tréning a tak sa pripravuje aspoň doma v Košiciach."Bohužiaľ zatiaľ som nebol na žiadnom tréningu, no bol som na turnaji Hummel Open Game v Brne chytať za Bohemians a myslím, že si budem s trénermi a so spoluhráčmi rozumieť. Zatiaľ sa snažím pripravovať individuálne v Košiciach."

Rasťo vie, že ho v českej extralige nečaká prechádzka ružovou záhradou."Viem, že to bude ťažké, no na druhej strane je to pre mňa veľká výzva. V Českej lige sú oveľa vyššie požiadavky a ja sa budem snažiť podať čo najlepšie výkony a dúfam, že s mi to aj podarí," uzatvára rozhovor bývalý brankár ATU Košice.

Vyhľadávanie