Peter Runnestig: Potreboval som novú výzvu a Warberg mi ju dal

09.05.2012 16:35

Hneď ako sme sa dozvedeli veľkú prestupovú novinku, kontaktovali sme jej hlavného aktéra. Tu je exkluzívny rozhovor s Petrom Runnestigom, novou akvizíciou Warbergu.

Freestylový mág pôsobil v drese Pixba dlhých dvanásť rokov, Warberg mu ponúkol novú výzvu, ktorú neodmietol."V Pixbe som pôsobil dvanásť rokov. Potreboval som novú výzvu a Warberg mi ju dal." Po takom dlhom čase strávenom v jednom klube mu samozrejme bude jeho bývalý klub chýbať."Samozrejme, budú mi chýbať hlavne spoluhráči."

Zadné dvierka si ale necháva otvorené a nevylučuje návrat do Pixba."Áno, prečo nie. Nemám z môjho pôsobenia v tomto klube zlé pocity. Ako som už povedal, hral som tu 12 rokov a tak tu mám kus svojej histórie."

Peter je známy hlavne svojím freestylovým umením. Aká bude jeho úloha v novom drese?"Mal by som byť dobrým útočníkom, strieľať góly a byť tak trochu aj umelcom."

Aj napriek tomu, že patrí k výborným strelcom a vždy prekvapí nejakým svojím novým kúskom do švédskej reprezentácie ešte pozvánku nedostal. Prečo je tomu tak?"Dobrá otázka. Tréner národného tímu hľadá dobre vybavených skúsených hráčov s rôznymi typmi vlastností. A ja doteraz nie som jedným z nich."

Foto: Warberg IC

Vyhľadávanie